TEB’den sürdürülebilirlik alanında yeni farkındalık kampanyası: “Seyirci Kalma”

Türk Ekonomi Bankası, Sürdürülebilirlik İçin Seyirci Kalmıyor

Türk Ekonomi Bankası (TEB), ekonomik büyümeye katkı sağlarken çevresel sürdürülebilirlik ve toplumsal fayda sağlama misyonuyla hareket ediyor. TEB, “Seyirci Kalma” adını verdiği yeni farkındalık kampanyası ile dikkatleri üzerine çekiyor.

TEB, Kadınların ekonomiye katılımını artırmaktan girişimcilik ekosisteminin gelişimine kadar geniş yelpazede projeler yürüterek toplumu daha iyi bir geleceğe taşımayı hedefliyor.

İklim değişikliği, ekonomik eşitsizlik ve toplumsal kalkınma gibi konularda sorumluluk üstlenen TEB, “Ya Sonra? Sürdürülebilir Bir Dünya” projesinin ardından yeni kampanyası “Seyirci Kalma”yı başlattı.

TEB, “Seyirci Kalma” kampanyası ile toplumsal farkındalığı artırmayı ve sürdürülebilir dönüşümde aktif rol oynamayı amaçlıyor. 

Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Seyirci Kalma

TEB, genç oyuncu Rahimcan Kapkap’ı, iş dünyasından isimlerle buluşturduğu “Seyirci Kalma” farkındalık serisinde dört farklı kısa film hazırladı. Ebru Baybara, Ezra Çetin, Tuba Çetin, Birnur Temel Birtane ve Prof. Dr. Itır Erhart’ın yer aldığı bölümlerde sürdürülebilirlik konuları ele alınıyor.

“Seyirci Kalma” teaser videosu TEB’in sosyal medya hesaplarında yayınlanmaya başlarken ilham verici hikayeleriyle sürdürülebilir bir geleceğe ışık tutan belgesel bölümler ilerleyen günlerde izleyicilerle buluşacak.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir